środa, 10 września 2014

Sowa

Pewnie domyślacie się, że chodzi o przeprosiny... Więcej w środku.


Przepraszam za kolejny miesięczny zastój w pisaniu, ale póki co, nie mogę przebrnąć nawet przez jedną stronę Worda. Drugi rok liceum okazał się gorszy od Armageddonu, praca równolegle ze szkołą to jedno wielkie bagno, ale nie mogę jej porzucić, bo przegrałabym swoją próbę charakteru. Czasu wolnego zwyczajnie brak, w związku z czym popadam w brzydkie apatio-depresjo-zniechęcenie do wszystkiego. Jeśli chodzi o rozdziały, mogę powiedzieć tylko, że są pomysły i prototypy, ale co i kiedy z tego wyniknie - nie wiem. 
Mam nadzieję, że dysponujecie jeszcze jakimiś zasobami cierpliwości. 
Postaram się wkrótce coś dodać.

Przepraszam i pozdrawiam!

10 komentarzy:

  1. Nie martw się! Mogę się założyć, że wszystkie mamy jeszcze dużo cierpliwości. Rozumiem Cię, bo sama mam aktualnie urwanie głowy i gdyby nie bliskie mi osoby, zapewne również miałabym Twój stan :)
    Pozdrawiam,
    Morgena

    OdpowiedzUsuń
  2. Poczekamy, spokojnie.. Mogę ci nawet powiedzieć, że cię rozumiem. Sama zaczęłam teraz naukę w liceum i jestem zmęczona, a co dopiero ty skoro dodatkowo pracujesz.. Także jest okey.. :)

    Cornelia Grey..

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogę czekać następny miesiąc, twój blog jest świetny i człowiek się od niego uzależnia. Pozdrowionka ;}

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój blog jest wart tego aby czekać! Nie przejmuj się ;) Rozumiemy :*
    Pozdrawiam i życzę weny
    Hermiona :**
    http://dramione-nowa-milosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana do The Versatile Blogger Award ^^
    Nie wiem czy się w to bawisz ale jeśli tak to wszystkie szczegóły znajdziesz tu ;)

    http://hogwart-z-punktu-widzenia-dumbledore.blogspot.com/2014/09/naminacja.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Też jestem w drugiej klasie liceum. W pełni Cię rozumiem. Myślałam, że to pierwsza klasa jest najtrudniejsza, jednak jest inaczej... nie mam na nic czasu... Rozumiem Twoje zniechęcenie. Będę cierpliwie czekać na kolejny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  7. Spokojnie,szkola jest najwazniejsza,a na Twoje opowiadanie warto czekac.Co do "grobowego nastroju" to nie poddawaj sie,jestesmy z Tobą.Ewa

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej! Dopiero dzisiaj trafiłam na Twojego bloga i musze przyznać ze jest niesamowity! To jak piszesz i jak opisujesz wszystkie sytuacje pozwala czytelnikowi dokładnie wczuć się w sytuację, która tam panuje. Jesteś niesamowita! Trafiłam do Ciebie z opowiadania o Dramione ale musze przyznać, że to mimo że dotyczy Sevmione jest najlepszym jakie do tej pory przeczytałam. Czekam z niecierpliwością na kolejne wpisy! Mam nadzieje ze nastąpi to już niedługo. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Druga liceum... wiem, że ciężko, ale spróbuj wygospodarować trochę czasu na pisanie, na zasadzie takiej odskoczni od rzeczywistości ;) To naprawdę może pomóc, osobiście przetestowałam, polecam, nie daj polskiej edukacji wyssać Twojej chęci życia! Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Och, rozumiem Cię. Szkoła potrafi odebrać całą chęć do życia. Czy druga klasa może być jeszcze gorsza od pierwszej? Mnie to czeka za rok.. Obecnie gdyby nie odskocznia w postaci najbliższych, ulubionej muzyki czy pasji to chyba nie dałabym rady.
    Nie martw się, na pewno wszyscy tu poczekamy. Życzę weny i wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń