wtorek, 13 sierpnia 2013

Pierwsza Sowa!

Witam Wszystkich!
 

Ci, którzy mnie znają, wiedzą, jak bardzo lubię pisać. Wiedzą też zapewne, że sevmione to mój ulubiony gatunek fanfiction. W związku z powyższym - zapraszam do przeczytania mojego nowego opowiadania, z którego chęcią napisania afiszowałam się już wielokrotnie na moich poprzednich blogach. 

Opowiadanie zwie się Metanoia, a słowo to oznacza duchową przemianę, nawrócenie. Jakie będzie miało znaczenie dla naszych bohaterów, przekonacie się, brnąc przez kolejne rozdziały opowiadania. 

Oczywiście, jak to ja, zastrzegam sobie prawo do zaginania wszelkich praw rządzących światem fanfiction, dręczenia bohaterów i nieograniczonego czasu pisania oraz częstotliwości wrzucania tekstów. 

Mam nadzieję, że Wam się spodoba! 

Zapraszam, amortencja.

1 komentarz:

  1. Gdy zobaczyłam tego bloga... zaklęłam, jak jasna cholera. Moim pierwszym przeczytanym blogiem Dramione było twoje. To było dwa lata temu? Może nawet więcej, nie pamiętam. Teraz, gdy nagle zainteresowałam się Sevmione... trafiłam tutaj. Idę czytać.

    OdpowiedzUsuń